top of page

שערים לחניה פרטית של חברת Hörmann | איכות, עיצוב וטכנולוגיה מתקדמת

עודכן: 26 ביולי


חברת Hörmann, הידועה באיכות הגבוהה של שערי החניה שהיא מציעה, מתמחה במגוון רחב של שערים לחניות פרטיות. שערים אלו נחשבים לאיכותיים ביותר ועמידים לאורך זמן. מעבר לעמידות, לחיסכון באנרגיה ולאיכויות השערים של חברת Hörmann, ישנו מבחר ענק באפשרויות עיצוב השער וההתאמה אישית של שערים מעוצבים ברמה הגבוהה ביותר. 


רבים המעוניינים בשער לחניה פרטית מוצאים את עצמם מתבלבלים מהמבחר הרב הקיים בשוק, אנחנו נעשה קצת סדר. 


איכויות שערי Hörmann באות לידי ביטוי בהתקנה הפשוטה, חוזק המנגנונים השונים, ויכולות הבידוד הגבוהות במיוחד. השערים נשמרים לאורך זמן ומציעים חיסכון רב באנרגיה. אם אתם מעוניינים בשער איכותי לחניה הפרטית שלכם, Hörmann היא בחירה מומלצת.


מבחר רחב של עיצובים

בין אם אתם מחפשים שערים סטנדרטיים או שערי חניה מעוצבים ברמת דגמי בוטיק, חברת Hörmann מציעה מגוון רחב של אפשרויות עיצוב. שערי החברה מתאפיינים בהתאמות אישיות המאפשרות לכל לקוח לבחור את העיצוב המתאים ביותר עבורו.


שערי הגלילה RollMatic

שערי הגלילה RollMatic של Hörmann מתאפיינים במהירות פתיחה גבוהה בכ-20% ותפעול חכם עם בקרת תריס הגלילה.שערים לחניות פרטיות מסוג זה, מאפשרים כניסה מהירה ונוחה לחניה הפרטית, וניתן לבצע בהם התאמות אישיות מגוונות. המגוון כולל צבעים שונים, חיפויים ייחודיים ושליטה בכמות הפתחים וחלונות הזכוכית. Hörmann מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של צבעים, גוונים ייחודיים, טקסטורות וחיפויים דמוי עץ או פלדה.



שערי פנלים ביתיים

שערי הפנלים של Hörmann מתאפיינים במראה אלגנטי ונקי שתופס את העין בכל פעם מחדש. מגוון החיפויים ואפשרויות העיצוב בשערי הפנלים הוא עצום – משערים בעלי מראה טבעי של עץ ועד לשערים עשויים מחלונות זכוכית אטומים. מעבר למגוון הרב של סוגי החיפויים, ישנה אפשרות להטמיע דלת הולכי רגל בתוך השער עצמו, המאפשרת כניסה להולכי רגל במקביל לכניסת הרכבים.



באסכולה של שערי הפנלים ישנם גם שערים אשר נראים חלק מהקיר ואנחנו אוהבים לקרוא להם שערי פנלים קו 0 , וגם שערי פנלים המתרוממים כחתיכה אחת ונכללים באסכולת הדלתות השלמות של הגראג׳ הביתי.





טכנולוגיה מתקדמת ונוחות שימוש

שערי פנלים של Hörmann מציעים בידוד מירבי וחיסכון מהותי באנרגיה בזכות טכנולוגיית הייצור המתקדמת. ניתן לפתוח את השער בלחיצת כפתור, ובשערים נגללים לבניין קיימת אפשרות פתיחה באמצעות אפליקציה. מערכת הבית החכם של Hörmann מאפשרת שליטה וניהול מרבי של הבית, והיא עתידה להיות זמינה גם בישראל. מהירות פתיחת השער מהירה בכ-20%, המנגנון מאופיין בשקט שלו, והוא מכיל מנגנונים נוספים לשיפור הנוחות והשימוש.


לסיכום

שערים לחניה פרטית מבית Hörmann מציעים שילוב מושלם של איכות, עיצוב וטכנולוגיה מתקדמת. חשוב לזכור כי כאשר מדובר בשער לחניה הפרטית שלכם, מעבר לעיצוב המיוחד, יש להקפיד על רכישת שער איכותי שישרת אתכם לאורך זמן וללא תקלות. ניתן לקרוא עוד ולקבל מידע נוסף מהכתבות של שער לחניה פרטית ותריסי גלילה לחניה. צוות אנשי המקצוע שלנו כאן לסייע לכם בכל התלבטות או שאלה.


17 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page