top of page
  • תמונת הסופר/תElay Huri

שערי חניה מעוצבים לבתים פרטיים

עודכן: 19 ביוני

כאשר מדובר בשער לחניה בבית הפרטי שלכם מומלץ להזמין את האיכות הגבוהה ביותר. רבים אשר מעוניינים בשערי חניה מעוצבים מוצאים את עצמם מתבלבלים מרוב המבחר הרב אשר קיים בשוק. לפני שנפרט על מבחר העיצובים הרבים חשוב להתעכב על איכות המוצר, חברת Hörmann אשר ידועה באיכות גבוהה של שערי החניה המעוצבים שהיא מציעה מתמחה במבחר רחב של שערים מעוצבים המציעים לכם לא רק איכות מוצר מעולה, אלא גם אפשרויות עיצוב מרהיבות.

איכויות אלה באות לידי ביטוי מבחינת ההתקנה הפשוטה וחוזק המנגנונים השונים, ועד יכולות הבידוד הגבוהות במיוחד, השמירה על אורך חיי השער והחיסכון הרב באנרגיה. אם מעניין אתכם נושא זה, מומלץ לקרוא על איכות השערים לבתים פרטיים והייחודיות שלהם.


בשערי חניה מעוצבים לבתים פרטיים שחברת Hörmann  יודעת להציע, מעבר לאיכות - יש מגוון אדיר של אפשרויות עיצוב.

בואו נפרט על סוגי השערים השונים. נתחיל מהשערים הסטנדרטיים ביותר ונעבור משם לדגמי הבוטיק שלנו.

ראשית יש את השערים הנפוצים ביותר מסדרת רולמטיק, שערים אלו הם שערים נגללים שנועדו במיוחד לבתים פרטיים.

שערי הגלילה RollMatic

מדובר בשערים נגללים בעלי מהירות פתיחה גבוהה ב20% ותפעול חכם עם בקרת תריס הגלילה. באמצעות כך מתאפשרת כניסה מהירה ונוחה לחניה הפרטית של הלקוח. שערים אלו מגיעים המגוון רחב מאוד של חיפויים וניתן לעשות להם התאמות אישיות וייחודיות. מבחינת העיצוב ישנו מבחר גדול אשר מכיל צבעים שונים, אפשרויות חיפוי ייחודיות ושליטה בכמות הפתחים וחלונות הזכוכית אותם תרצו בשער חניה מעוצב לחניה פרטית. חברת Hörmann פורשת בפני הלקוח מגוון רחב של צבעים, גוונים ייחודיים, טקסטורות וחיפויים דמוי עץ או פלדה. ניתן לקרוא בהרחבה על שערי רולמטיק בקטלוג ובעמוד המוצר.




כאשר אתם רוצים להתאים לכם שער חניה שהוא קצת יותר מעוצב אנו מממליצים ללכת על שערי הפנלים הביתיים. שערים אלו ידועים במגוון הרחב ביותר של העיצובים מאפשרים ללקוח התאמה מקסימלית ואלגנטית לבית שלו.

שערי פנלים ביתיים

שערי הפנלים המתרוממים בעלי מראה אלגנטי ונקי אשר תופס את העין בכל פעם מחדש. מגוון החיפויים ואפשרויות העיצוב בשערי הפנלים הוא עצום. משערים מתרוממים לחניה בעלי מראה טבעי של עץ ועד לשערים אשר עשויים מחלונות זכוכית אטומים ומכניסים אור טבעי לחלל הבית. בשערי הפנלים מעבר למבחר הרב של סוגי החיפויים ואפשרויות העיצוב ישנה אפשרות להטמיעה דלת של הולכי רגל בתוך השער עצמו ובכך לאפשר כניסה להולכי רגל במקביל לכניסת הרכבים. שערי הפנלים ידועים ביכולת שלהם למשוך את תשומת לב העוברים ולהמראה האלגנטי והנקי שלהם. מוזמנים לקרוא בהרחבה על שערי הפנלים בדף המוצר באתר ובקטלוג שלו.

כאשר אנחנו רוצים להגיע לקצה גבול העיצוב ישנו סקטור שלם בתוך שערי הפנלים שנקרא שערי פנלים קו 0. מדובר במוצר יחיד במינו בארץ אשר לוקח את עיצוב המבנה והארכיטקטורה לקצה גבול היכולת, כך ששער הפנלים והקיר נראים כחלק אחד.

שערי פנלים קו 0 מדובר בשערי חניה מעוצבים ברמה הגבוהה ביותר אשר נראים חלק מהקיר ונטמעים בו. 

שערים בנויים מבסיס רשת אשר יודע להכיל בתוכו את חיפויי הקיר השונים ובכך מאפשרת יצירה של קיר שחלקו הוא שער מתרומם. שערים אלו הם יחידים מסוגם בארץ ונחשבים לשערים ברמה העיצובית הגבוהה ביותר.

בעינינו שערים אלו מיוחדים ונועדו עבור עולם האדריכלים ואוהבי עיצוב מיוחד כיוון הם משדרים אלגנטיות רבה ואינטיליגנציה. מוזמנים לקרוא על שערים קו 0 בכתבה ולהתעדכן באתר.







כל דגמי השערים המעוצבים מכילים את הטכנולוגיה, איכות השימוש ונוחות המשתמש ברמה הגבוהה ביותר כמו שחברת הורמן יודעת להציע. חשוב לזכור שכאשר מדובר בשער לחניה פרטית של ביתכם, מעבר לעיצוב המיוחד, חשוב להקפיד על רכישת שער איכותי שימשיך איתכם לאורך זמן רב וללא תקלות. מוזמנים לקרוא עוד ולקבל מידע גם מהכתבות של שער לחניה פרטית ותריסי גלילה לחניה.


אנו מזכירים שאנשי המקצוע שלנו כאן לסייע לכם בכל התלבטות או שאלה !

נתראה בכתבות הבאות

33 צפיות0 תגובות

Comentarios


bottom of page