top of page

דלתות מהירות לתעשייה - כל מה שאתם צריכים לדעת

עודכן: 23 באוג׳

איזה סוגי שערים ודלתות מהירות קיימים? מה הייחודיות של כל דלת מהירה? מה בעצם שער מהיר בא לעשות? או יותר מדויק, איזה פתרון לבעיות קיימות שערים מהירים באים לתת? 

מיד נענה על כל השאלות בכתבה קצרה ועניינית, תשארו איתי.


אז קודם כל נעשה סדר בכל הבלאגן, למוצר זה יש שמות שונים בתעשייה, ביניהם שערים מהירים, דלתות מהירות לתעשייה, שערי פתיחה מהירה, תריסים מהירים והרשימה עוד ארוכה, אז למען הסדר הטוב נקרא למוצר דלתות מהירות לכל אורך הכתבה.


יאללה, מתחילים.


דלת מהירה DD S6:

מבין כל דלתות המהירות מדובר בדלת האיטית ביותר אך יש לה יתרונות לא מעטים על כל שאר חבריה לקטגוריה, דלת זו נעה במהירות של 1.1 מטר לשניה, יודעת להגיע עד 300 פתיחות ביום, הזמינות שלה היא ברמה הגבוהה ביותר ואספקתה יכולה להיות תוך פחות משבועיים !!



מתאימה לפתחים של עד 8.5 מ׳ גובה ועד 7.5 מ׳ רוחב וגובה מינימלי של 2.75 מ׳

לפירוט מעמיק יותר על דגם זה מוזמנים לקרוא בכתבה שערי גלילה לתעשיה.



דלת מהירה UNTICRASH:

דלת מהירה גמישה העשויה מחומר הנקרא PVC, מיועדת בעיקר להפרדה בין חללים, דלתות מהירות אלו הן מיוחדות במינן, אשר מצוידת במערכת שנקראת SoftEdge שנותנת את האפשרות שבמידה ונהג מלגזה או כל עצם שהוא, נכנס בה והוציא אותה ממקומה (שזה קורה המון בתעשייה עקב שדה ראייה מוגבל של הנהג), כל שתצטרכו לעשות זה להרים את הדלת חזרה מעלה והשער יחזור לעבוד כמו שצריך, מצורפות תמונות וסרטון להמחשה.


דלת זו מגיעה למהירות של 2 מטר לשניה, כאשר אינה מוגבלת בכמות הפתיחות ליום. חשוב לציין שלאחר חצי מיליון פתיחות יש לבצע טיפול ע״מ לשמור על תפקוד איכותי של הדלת.






















מתאימה לפתחים של עד 5 מ׳ גובה ועד 6 מ׳ רוחב.


דלתות מהירות לתעשיה מסוג זה, מגיעות במספר דגמים אשר ההבדל המרכזי בניהם הוא העמידות בפני עומסי רוח של כל דגם, כאשר הדגמים הנמכרים ביותר בישראל הם V5015SEL , V5030SEL, ו - V6030SEL, להרחבה על הדגמים ניתן לקרוא בקטלוג שערים מהירים (להוסיף קישור לקטלוג)


דלת מהירה ספירלית:

דלת מהירה ספירלית, היא בעצם שער מהיר העשוי מפנל מבודד בעובי 42 מ״מ. היא מיועדת לחניונים, שער חוץ מבנה למפעלים ועוד, בעלת יכולות בידוד מעולות מה שמאפשר לשמור על הטמפרטורה במבנה בצורה איכותית ובכך לחסוך אנרגיה רבה וכן, לחסוך לא מעט כסף.


דלתות מהירות אלו עומדות בתקן הגרמני לפריצות הנקרא RC2 אשר עומד בניסיון פריצה של 3 דקות!! זמן זה נחשב בעולם הפריצות זה המון זמן מה שהופך את דלת זו לבטוחה ביותר.


מגיעה למהירות של 2 מטר לשניה, כאשר אינה מוגבלת בכמות הפתיחות ליום.

גם כאן, לאחר חצי מיליון פתיחות יש לבצע טיפול על מנת לשמור על איכות השער.


מתאימה לפתחים של עד 6.5 מ׳ גובה ועד 8 מ׳ רוחב.


עמידותה לרוח היא בדרגה הגבוהה ביותר ולכן נועדה בין היתר לשמש כשער חוץ מבנה.


דלת זו מגיעה במספר דגמים, כאשר הדגם הנמכר ביותר בישראל הוא HS7030, להרחבה על הדגמים ניתן לקרוא בקטלוג ובדף שערים מהירים.



דלת מהירה לחדרי הקפאה ISO SPEED:

דלת יחידה מסוגה בעולם!

דלת מהירה מדגם ISO SPEED זוהי דלת המיועדת לחדרי הקפאה, מדובר בדלת מהירה העשויה מפנל מבודד בעובי של 100 מ״מ !!, מותקנים עליה 6 גופי חימום שונים על מנת למנוע הצטברות של קרח שהורס את הדלת ומונע ממנה לעבוד כמו שצריך, הדלת מכילה בתוכה מנגנונים שונים שנועדו לשמור על אורך חיים ארוכים, דלת מהירה זו מהווה השקעה לטווח ארוך אשר חוסכת מאות אלפי שקלים בשנה לחדרי הקפאה על חשבונות חשמל גבוהים עקב איבוד אנרגיה!!


נכון להיום, Hormann היחידה בעולם שהביאה פתרון לשער מהיר מבודד שיכול לעבוד בחדר הקפאה וזו הסיבה שמדובר בשער יחיד מסוגו בעולם!



דלת זו נפתחת במהירות של עד 2 מ׳ לשניה ונועדה לחדרי הקפאה של עד מינוס 28 מעלות צלזיוס!


מתאמה לפתחים של עד 5 מ׳ גובה ועד 5 מ׳ רוחב.


דלת מהירה  TURBOLUX:

הדלת המהירה בעולם!

הורמן כרגיל בקדמת הטכנולוגיה תמיד ועכשיו היא משיקה את הדלת המהירה בעולם, מדובר בשער ספירלי שיודע להגיע למהירות של יותר מ4 מטר לשניה!! , מדובר במהירות שיא שאין שניה לה בעולם, מיועדת גם כשער חוץ מבנה וגם פנים מבנה, דלתות מהירות לתעשייה במהירויות שכאלו נועדו להאיץ תהליכי עבודה ולדאוג שהעסק שלך לא יעצור לרגע!

עשויה מפוליקרבונט מה שמאפשר לה להיות עמידה מאוד בפני פגיעות.

מתאימה לפתחים של עד 5 מ׳ גובה ועד 5 מ׳ רוחב.


כל הדלתות המהירות מגיעות כסטנדרט עם מערכת בטיחות ברמה הגבוהה ביותר שנקראת LIGHT GRILL , זה בעצם רשת של קרני לייזר לאורך הפתח על מנת שגם אם עצם קטן יחצה את השער השער יעצור עבודתו ויעלה חזרה מעלה.
























זהו, סיימנו בקצרה ככל הניתן על להרחיב על דלתות מהירות לתעשייה, לעוד כתבות הישארו מעודכנים ומבטיחים לספק לכם את התוכן האיכותי ביותר שקיים בתחומנו, נתראה בכתבות הבאות !


24 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comentarios


bottom of page