top of page

שערים חכמים ואחראיים לסביבה: כך Hörmann מתקדמים לעתיד ירוק

בזמן שמודעות הסביבה והצורך בהפחתת הזיהום הולכים ותופסים מקום מרכזי, חברות רבות פועלות למען עתיד בר קיימא. חברת Hörmann, עם המוניטין שלה בתחום פתרונות השערים, מהווה דוגמה מצוינת כיצד ניתן לשלב חדשנות טכנולוגית עם עקרונות של אנרגיה ירוקה ואחריות סביבתית.

מחויבות לאנרגיה ירוקה ולסביבה

קבוצת Hörmann מובילה את הדרך עם גישת "תיעוד בר קיימא" אשר מבוססת על תקני ISO המחמירים. החברה מחזיקה בהצהרת EPD (Environmental Product Declaration) המצביעה על התחייבותה לשמירה על הסביבה ותחזוקה של עקרונות מחזור אנרגיה. הצהרה זו נערכת בהתאם לתקנים הבינלאומיים EN ISO 14025 ו-EN 15804, ומשקפת את מחויבות החברה לספק מוצרים בעלי השפעה מינימלית על הסביבה.

טכנולוגיות שמפחיתות את הזיהום

שערי הפנלים מבית Hörmann מצוידים בטכנולוגיות מתקדמות שמפחיתות את הזיהום הסביבתי. אחד מהחידושים המובילים הוא הזיגוג Duratec, שמעניק לשערים עמידות גבוהה מפני סימני ניקוי ושריטות. טכנולוגיה זו מבטיחה שמירה על מראה נקי ומתוחזק לאורך זמן, גם בתנאי שימוש אינטנסיביים. בכך, השערים מסייעים להפחתת הצורך בהחלפתם ובכך מצמצמים את הייצור והפסולת.

תכנון לחיסכון באנרגיה

החברה לא מסתפקת רק בטכנולוגיות חומריות אלא גם בפתרונות מתקדמים לחיסכון באנרגיה. שערי הפנלים התעשייתיים של Hörmann מצוידים בלוחות מופרדים תרמית ובמסגרת תרמית המבטיחה בידוד תרמי גבוה והפחתת הפסדי אנרגיה. אטמים איכותיים ופתרונות נוספים כמו מילוי פנלים אופציונליים, מסייעים לשמירה על הסביבה ומפחיתים את הצורך בהספקת חימום או קירור נוסף.

שירות מהיר ותמיכה מתמשכת

קבוצת Hörmann מחויבת לא רק לאיכות המוצרים אלא גם לשירות הלקוחות. החברה מפעילה רשת רחבה של למעלה מ-500 טכנאי שירות המפוזרים ברחבי גרמניה ומדינות נוספות. התמחות זו מאפשרת לה להציע שירות מהיר וגמיש, מה שמבטיח תמיכה מקצועית וסביבתית ברמה גבוהה. הלקוחות יכולים לסמוך על פתרונות מהירים ויעילים לכל בעיה, תוך שמירה על רמת שירות גבוהה ואיכות בלתי מתפשרת.

קבוצת Hörmann מתייצבת בחזית החדשנות בתחום השערים, עם מחויבות עמוקה לאנרגיה ירוקה ולתיעוד סביבתי. החברה מוכיחה שאפשר לשלב בין איכות, אסתטיקה ותחייבות סביבתית, ולהוביל את הדרך לעתיד בר קיימא. באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ושירות לקוחות מצוין, Hörmann תורמת לעולם הפחתת הזיהום ולקידום שימוש יעיל ומשתלם במשאבים.










0 צפיות0 תגובות

Comentarios


bottom of page