top of page

שערים חשמליים מיוחדים: פתרונות חדשניים לעיצוב ובטיחות

עודכן: 23 באוג׳

כאשר מעצבים מבנה, ישנה חשיבות רבה לאיכות הפרטים והגימורים.

כמו שאנו יודעים, עיצוב המבנה, הקירות, האלמנטים השונים וסוג הבנייה כולם משפיעים על המראה הכולל. השערים החשמליים מהווים פריטי עיצוב משמעותיים שמעצימים את המראה של הבית או העסק.

חברת Hormann, הידועה באיכות מוצריה, הציגה דגמים חדשניים אשר מעבר למראה היוקרתי והמתקדם, מספקים פתרונות פונקציונליים חכמים שמקנים ביטחון ונוחות. מדובר במגוון רחב של שערים  המשלבים טכנולוגיה מתקדמת עם עיצוב חדשני ומרהיב. 


בכתבה זו, נסקור את הסוגים השונים והמיוחדים של השערים החשמליים שמציעה החברה, ואת החידושים המהפכניים שהופכים אותם לבחירה המושלמת לכל מבנה.



שערי פנלים קו 0

איך הייתם מגיבים אם הייתי אומר לכם שיש שער בלתי נראה, שער נסתר, שער שברגע שתסגרו אותו, הוא פשוט יראה כמו חלק מהחומה? 


שערי פנלים קו 0 הם חידוש מהפכני מבית Hormann, המציעים שערים הנסתרים לחלוטין כשהם סגורים ומשתלבים בצורה מושלמת עם קו החומה. שערים אלו מתאפיינים בחיפוי שניתן להטמיע עליו חומרים כבדים כמו אבן או קרמיקה, ועדיין לשמור על תפקוד ועמידות לאורך שנים. הפתרון הזה מיועד לאדריכלים ומעצבים המחפשים לדחוף את גבולות היצירתיות ולשלב שערים כמרכיב אינטגרלי בתהליך העיצוב.





דלת להולכי רגל כחלק מהשער

שער זה נכנס גם תחת קטגוריית שערי הפנלים, ומיוחד בעיקר למקום שבו עוברים גם אנשים וגם מכוניות. הוא נחשב לאחד מהפיתוחים החדשניים של חברת Hormann ומשלב דלת להולכי רגל בתוך שער הפנלים. דלת זו מוסיפה אלגנטיות ותחכום לשער, מגבירה את הפונקציונליות שלו ומאפשרת גיוון במענה על הצרכים השונים. לרוב ניתן לראות דלת זו במפעלים עם תנועה מגוונת או בבתים פרטיים כאשר הלקוח מעוניין ששער הגראג׳ שלו ישמש כקיר והכניסה תתאפשר באופן אלגנטי יותר ומותאם למעבר רגלי.


הדלת משתלבת בצורה חלקה במבנה השער ומוסיפה לאסתטיקה הכללית שלו. ניתן לבחור את עיצוב הדלת מתוך מגוון רחב של צבעים, טקסטורות וחיפויים דמויי עץ או פלדה, מה שמאפשר התאמה אישית לכל מבנה וסגנון עיצובי.





שער שחוסך מקום

שערי הפנלים של Hormann הם פתרון ייחודי ומשוכלל המשלב עמידות ואסתטיקה. השערים מורכבים ממספר פנלים מחוברים הנפתחים אנכית, מה שמאפשר חיסכון במקום ושימוש יעיל יותר בשטח. אלו שערים שניתן להתקין גם במקומות מאוד צרים. הפנלים מצופים בחומרים מבודדים לשמירה על טמפרטורה ואקוסטיקה, ומגיעים במגוון עיצובים וצבעים המתאימים לכל סביבה תעשייתית או מסחרית. עיצוב השערים מתאפיין בקווים נקיים ואלגנטיים, המעניקים מראה מרשים לכל מבנה.


חברת Hormann הוסיפה פיתוחים חדשים גם למגוון החיפויים והצבעים בשערים השונים, משימוש בזכוכית מיוחדת ועד להדפסת תמונה של המשפחה על השער במידה והלקוח רוצה.



השערים החשמליים מבית Hormann מצטיינים במהירות פתיחה גבוהה ושקט מופתי, עם מבנה מתקדם המבטיח תנועת שער ללא שחיקה וללא צורך בתחזוקה רבה. השערים מספקים בידוד תרמי גבוה וחיסכון באנרגיה, ומתאפיינים בהתאמה אישית עם מגוון רחב של צבעים, טקסטורות וחיפויים. 

חברת Hormann ידועה באיכות מוצריה ובחדשנותם, וזכתה להכרה בינלאומית בתחום השערים החשמליים. בין אם מדובר בבית פרטי, מפעל תעשייתי או משרד, השערים חשמליים מציעים שילוב מושלם של עיצוב ייחודי ופונקציונליות גבוהה.


במידה ואתם עדיין מתלבטים איזה שער הוא המתאים לכם ביותר אנו ממליצים להתייעץ עם אנשי המקצוע שלנו, בהתאם למקרה הייחודי שלכם נמליץ לכם על הדגמים המתאימים ביותר לכם וביחד נבחר את התאמות הרצויות.


13 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page